Vaarprogramma 2022

Voor het jubileumjaar 2022 staan de volgende ‘grotere’ evenementen op onze kalender:

• 26-29 mei 2022: Hemelvaartkamp (TKBN-kamp Landsmeer)
  • 20 juni 2022: Eerste avond van de Avondvierdaagse; afstand ca. 10 km
  • 26 juni 2022: Droogmakerijtocht; meer info zie onder
  • 27-28 augustus 2022: Sluis tot Sluistochten; meer info zie onder
  • 19 oktober: Sluitingstocht

Droogmakerijtocht 26 juni 2022: Bij deze editie van de Droogmakerijtocht wordt rondom de Starnmeer gevaren. Lengte van de tocht ca. 22 km, met de mogelijkheid om deze in te korten, waarbij de deelnemers per auto worden teruggebracht naar Krommenie. Bij harde wind is een reddingsvest aanbevolen.
Start om 9.30 uur bij het clubgebouw van KV Jason, Busch 3 te Krommenie. Deelname is gratis. Kamperen bij het clubgebouw is mogelijk vanaf zaterdag (kosten 3,00 euro p.p.p.n. en electra is 1,00 p.n.). Aanmelden tot 18 juni 2022 via frank@kvjason.nl

Sluis tot Sluistochten 27-28 augustus 2022: Bij deze tochten passeer je elke dag meerdere sluisjes. De tochten worden gevaren in de prachtige en waterrijke Zaanstreek. Op zaterdag wordt er gevaren door het Wormer- en Jisperveld, met een mogelijkheid om het kajakcentrum van Arjan Bloem te bezoeken. Op zondag wordt de Zaanse Schans aangedaan, waarbij een bezoek aan een molen mogelijk is. Lengte van de tochten 20-25 km, met de mogelijkheid om deze in te korten, waarbij de deelnemers per auto worden teruggebracht naar Krommenie. Bij harde wind is een reddingsvest aanbevolen.
Beide dagen start om 9.30 uur bij het clubgebouw van KV Jason, Busch 3 te Krommenie. Op zaterdagavond is er een gezamenlijke maaltijd en een avondactiviteit. Kosten 5,00 euro p.p. (mede vanwege sluisgelden). Kamperen bij het clubgebouw is mogelijk vanaf vrijdagavond. (kosten 3,00 euro p.p.p.n. en electra is 1,00 p.n.). Aanmelden kan tot 20 augustus via sluis@kvjason.nl