Zonnige Openingstocht!

Op zondag 24 april was het dan zover. Het kanoseizoen 2022 is voor Jason weer officieel van start gegaan. Op deze zonnige dag hebben we met 9 leden van Jason een tocht van 10 kilometer gevaren door Krommenie en de Woudpolder. Heen tegen de wind in door het centrum van Krommenie naar molen de Woudaap en terug met een behoorlijke wind in de rug via de Crommenije en de Noorderham naar het clubhuis. Bij de molen even een rustmomentje gepakt en heerlijk in het zonnetje gezeten en ook nog even een noodreparatie moeten doen aan een van de kajaks. Gelukkig is er altijd tape aanwezig in de kajak van Arie.

Omdat het riet nog laag is hebben we onderweg weer veel vogels en hazen kunnen zien in de polder.

Na afloop nog even nagezeten bij Jason en ons tegoed gedaan aan een heerlijke kom zelfgemaakte tomatensoep van Evelien.

Al met al een geslaagde tocht aan de start van dit jubileumjaar van Jason. We zien jullie graag bij de volgende activiteit!

Voor de foto’s: klik hier.

Verslag: Rene van der Kuij / Foto’s: Rene van der Kuij en Frank de Groot