Sluis tot Sluis-tochten 2022 succesvol

De jubileumeditie van de Sluis tot Sluistochten, op 27-28 augustus 2022, zit er weer op. En het was een groot succes, mede dankzij het goede aantal deelnemers, onder meer van de Willebroekse Kajak Klub uit Belgie. Tijdens het weekend, wat in het teken stond van het 50-jarig bestaan van Jason, zijn mooie tochten gevaren. Zaterdag ging de tocht door het Wormer- en Jisperveld, en zondag bezochten we de Zaanse Schans. Daarnaast waren er andere activiteiten, zoals een heerlijke barbecue op de zaterdagavond. De avonden waren extra gezellig dankzij de mooie nieuwe kampvuurplek. Ter gelegenheid van het jubileum heeft de TKBN enkele mooie cadeaus aangeboden. We kunnen terugkijken op een geslaagd weekend, mede dankzij de inzet van een flink aantal van onze leden. Dank daarvoor!

Binnenkort volgt nog een uitgebreide fotoreportage.