Ons vaargebied

Onze vereniging is gevestigd aan de rand van Krommenie, waar we een prachtige accommodatie hebben. Deze bestaat uit een ruime kantine, twee botenhuizen en een groot terrein daaromheen.

Direct vanaf ons terrein kunnen tochten gemaakt worden naar de wijde omgeving. Zo zijn de meren rondom Krommenie, het Alkmaardermeer en de Zaan gemakkelijk bereikbaar. Ook een tochtje door Krommenie behoort tot de mogelijkheden.

In het vaarseizoen (van april tot oktober) worden vele activiteiten georganiseerd. Jaarlijks zijn de Openingstocht, de Droogmakerijentochten en de Sluis-tot-Sluistochten evenmenten waar niet alleen de eigen leden aan deelnemen, maar waar ook vele kanovaarders uit binnen- en soms ook buitenland op af komen.