Sluis tot Sluistochten 2022

In het weekend van 27-28 augustus 2022 organiseren wij weer de Sluis tot Sluistochten! Dit jaar een speciale jubileum-editie, vanwege het 50-jarig bestaan van KV Jason.

Bij de Sluis tot Sluistochten passeer je (zoals de naam al doet vermoeden) elke dag meerdere sluisjes. De tochten worden gevaren in de prachtige en waterrijke Zaanstreek. Op zaterdag wordt er gevaren door het Wormer- en Jisperveld, met een mogelijkheid om het kajakcentrum van Arjan Bloem te bezoeken. Op zondag wordt de Zaanse Schans aangedaan, waarbij een bezoek aan een molen mogelijk is. Lengte van de tochten 20-25 km, met de mogelijkheid om deze in te korten, waarbij de deelnemers per auto worden teruggebracht naar Krommenie.

Verdere bijzonderheden:

• Bij harde wind is een reddingsvest aanbevolen.
  • Beide dagen start om 9.30 uur bij het clubgebouw van KV Jason, Busch 3 te Krommenie.
  • Op zaterdagavond is er een gezamenlijke maaltijd en een avondactiviteit.
  • Kamperen bij het clubgebouw is mogelijk vanaf vrijdagavond.
  • Deelnamekosten € 5,00 p.p.; kamperen € 3,00 p.p.p.n., electra € 1,00 p.n.
  • Aanmelden kan tot 20 augustus via e-mail sluis@kvjason.nl; via dit adres kan ook nadere informatie worden gevraagd.