50-jarig jubileum Jason!

KV Jason is opgericht op 17 mei 1972. Dat betekent dat onze vereniging in 2022 50 jaar bestaat! Dit willen wij als bestuur niet ongemerkt voorbij laten gaan. We zijn al wat plannen aan het maken voor het jubileumjaar. We denken daarbij onder meer aan het wederom organiseren van de Sluis-tot-Sluis tochten, het evenement wat altijd zeer succesvol is gebleken. Zie ook onderstaande foto. Maar ook andere evenementen kunnen op de kalender komen (tekst gaat door onder de foto).

De eerste activiteit die voor 2022 is vastgelegd en waarin ook aandacht voor ons jubileum zal zijn, is de Gewestelijke Avondvierdaagse. Deze zal plaatsvinden van 20 t/m 23 juni 2022, waarbij de eerste avond (maandag 20 juni) bij ons zal plaatsvinden.

De Gewestelijke Avondvierdaagse (toen nog georganiseerd door de Nederlandse Kano Bond) was in het verleden een grootschalig evenement, met een grote deelname vanuit onze regio (het zogenaamde Gewest Noord). Jason heeft meermalen één van de vier avonden mogen organiseren. Onderstaande foto is genomen kort na de start van de wedstrijd op één van de avonden die door Jason zijn georganiseerd (tekst gaat door onder de foto).

Uiteraard hebben we de nodige ‘handjes’ nodig om de verschillende evenementen te kunnen organiseren. Daarom hierbij alvast de oproep om je aan te melden als vrijwilliger. Meld je aan per mail, via het adres 50jaar@kvjason.nl. Nadere informatie volgt de komende tijd.