Meet & greet met KV Uitgeest – 13 september a.s.

Zondag 13 september gaan wij op bezoek bij KV Uitgeest. Wij vertrekken om 9.30 uur vanaf ons clubgebouw richting Uitgeest. In Uitgeest gaan we door de sluis op de Meldijk waarna we aanleggen bij KV Uitgeest. Zij verzorgen koffie met cake. Rond 11.00 uur gaan we gezamenlijk het water op en varen we met zijn allen een tochtje, en we komen dan gezamenlijk bij Jason aan. Hier staat een hapje en drankje klaar. Wij zwaaien daarna de mensen van KV Uitgeest uit die weer naar hun clubgebouw varen.

Voor de tocht zijn 2 opties, resp. 14 en 18 km (beide via het Alkmaarder-meer). We bepalen op de dag zelf welke tocht we doen, afhankelijk van wind, weer en in overleg met de deelnemers. Denk wel aan een zwemvest (we hebben er een beperkt aantal voor degenen die er zelf geen hebben). Er is evt. nog een derde korte variant over de rolletjes en vervolgens naar Krommenie.

Het zou mooi zijn als we met een flinke groep meevaren! Meld je bij voorkeur vooraf even aan via de vaarapp of per mail aan frank@kvjason.nl.